Soutěž Programování ve Scratchi

 

Soutěž byla určena pro žáky druhého stupně základních škol a trvala od 15. listopadu do 13. prosince 2019. Soutěžící měli za úkol v aplikaci Scratch, která je bezplatně k dispozici: https://scratch.mit.edu, nakreslit robota a vložit další postavu míč a naprogramovat obrázky tak, aby se robot rozjel z levé strany vodorovně proti míči, narazil do míče, robot se zastavil a míč se pohyboval vodorovně směrem k pravému okraji.

Vypracovaný úkol natočili nebo zachytili pomocí funkce printscreen a zaslali nejpozději na e-mail sustrova@mashlinecko.cz.

Po ukončení soutěže bylo vylosováno pět žáků, kteří úspěšně splnili soutěžní úkol a obdrželi ceny:

  1. Jaroslav Černý (ZŠ Ležáků) - powerbanka
  2. Pavel Nekvinda (ZŠ Krouna) - bluetooth reproduktor
  3. Jindřich Sodomka (ZŠ Krouna) - bezdrátová sluchátka
  4. David Bohatý (ZŠ Krouna) - selfie tyč
  5. Daniel Drahoš (ZŠ Krouna) - flash disk

Soutěž byla organizována v rámci projektu financovaného z OP VVV s názvem Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Hlinsko II. s registračním číslem CZ.02.3.68/0.0/0.0/17_047/0009503.

foto